Pátý díl

05.03.2016 21:52

Amidamaru: Říkal jsi, kdo nehraje, nevyhraje.

Yoh: Kdybych to ještě někdy řekl, dej mi radši facku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yoh: Anna a já... patříme k sobě.

Anna: Já jsem totiž jeho žena.

Morty a Amidamaru: Řekla jsi... jeho žena? Jeho žena?!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Morty: A není náhodou na vdavky moc mladá? Asi má roupy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yoh: Přísahal jsem, že jakmile se stanu králem šamanů, prohlásím ji za svou nevěstu.

Morty: Šťastlivče...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Morty: Někdo tady bude potřebovat svěrací kazajku, kukukuku, nashle, sejdeme se v blázinci.

Anna: Sklapni, nebo tě oškubu jak slepici!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yoh: No, já mám svůj vlastní systém, takže radši zůstanu u něj.

Anna: S tím jsi to dotáhl do špitálu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Morty: Panejo, ona je jak pistolník.

Anna: A prcku, věz, že čtu tvé myšlenky!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yoh (po tréninku): Obávám se, abych se toho turnaje vůbec dožil.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Morty: Podívej se na to z té lepší stránky - dnes máme uběhnout pouze jednadvacet zničujících mil.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Anna: Jdu do města, chceš něco?

Yoh: Kup mi nové nohy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yoh (při přepadení): Nakopem jim ty jejich zadky!